09 juli, 2012

Dag lieffie

Na een paar zware, verdrietige, maar ook zo mooie, bijzondere weken, heb ik afgelopen donderdag afscheid moeten nemen van mijn hartstvriendinnetje.

Hanneke is op de dag dat zij 49 werd, in het bijzijn van haar familie overgaan naar een betere, mooiere plek, waar zij gelukkig zal zijn.

Het afscheid valt mij zwaar, maar ik had de afgelopen weken samen niet willen missen.
Alles is gezegd tussen ons, er was begrip voor elkaar omdat we zoveel van elkaar hielden.
Een prachtig mens is er niet meer, of zoals iemand tegen me zei: een engel is huiswaarts gekeerd.
http://zonnebloem-hanneke.blogspot.nl/


Dag lieffie, bedankt voor alles, ik zal je nooit vergeten.
En zoals je zelf al zei....Hopelijk duurt het nog heel lang, maar óóit zullen we elkaar weerzien.

Voor altijd je vriendin, Sharon. xxx

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Sharon,ik wist het ... heb haar blog de laatste weken gevolgd ook de reacties van jou gelezen -de up en dows.En ook je gedicht gelezen. Ik wens je veel sterkte...Joan

Anoniem zei

lieve sharon,
heel veel sterkte. denk aan je.
xxxstella

Ferry-Jacqueline zei

Hallo,

Ik las net ook bij Hanneke. Ik schrok enorm van. Ik ben al tijdje niet bij haar geweest. Vreselijk nieuws. Ze is niet meer. Ze was al tijdje erg ziek. Ze kon haar dieren niet meer verzorgen. Ze was heel gek op haar dieren. Ik ben helemaal stil van. Veel te jong!! Ze heeft nu geen pijn meer. Ik wens jou ook heel veel sterkte met het verlies. Ze was geweldig vrouw!!!!!

Gr. van Jacqueline & Ferry.

Jannet zei

Ik heb het nu pas gelezen en ben er stil van...Ze was nog zo jong en ze was zo'n goed mens...
Heel veel sterkte Sharon, ze zal een leegte achterlaten, sterkte met dit gemis.
Groetjes, Jannet.

Inge zei

Lieve Sharon,
Wat heb je dit weer mooi opgeschreven, krijg opnieuw een brok in mijn keel. Die lieve Hannke.. Nogmaals heel veel sterkte! Liefs Inge