14 januari, 2012

Frisse, nieuwe start

Al langere tijd had ik de behoefte om wat meer te schrijven op mijn weblog, om meer dan alleen maar foto's te plaatsen.
Gewoon over luchtige dingen, dingen die mij bezighouden, die ik leuk vindt.

Ik heb bewust gekozen om geen nieuwe weblog aan te maken, omdat ik het zonde zou vinden als alle voorgaande blogs met foto's zouden verdwijnen.
Bij een frisse, nieuwe start, hoort een nieuwe naam, vandaar dat allemaal beestjes is veranderd in VERGEET MIJ NIETJE
Waarom vergeet mij nietje? Vond het eigenlijk gewoon een leuke, (eentje om te onthouden) én ik ben gek van blauwe bloemen.

1 opmerking:

Anoniem zei

lief dat je mij niet vergeten bent. Ik kreeg via een hele lieve collega jou groetjes..
ik ben jou ook niet vergeten en doe je nu hier de groetjes terug.
xxxxxxxstella
(misschien zie ik je vanaf oktober......hoop ik)