19 augustus, 2014

En weer een stukje verleden boven water

Oké, ik moet toegeven, niet mijn eigen verdienste, maar toch!
 
Vorige week kreeg ik op Facebook een vriendschapsverzoek van iemand.
Ik had geen idee om wie het ging, dus besloot maar eens in haar profiel rond te gaan snuffelen.
Tot mijn verbazing zag ik dat deze persoon getrouwd was met mijn oom, de (nog missende) halfbroer van mijn vader!
Toen ik in zijn profiel keek, kreeg ik kippenvel, ondanks het lengteverschil en het feit dat mijn vader veel flinker was, was het alsof ik hem zag.
Hij is 10 jaar jonger als mijn vader en máár een halfbroer, ik zag zoveel gelijkenis, precies dezelfde houding en dezelfde vorm van het gezicht.
Inmiddels hebben we contact en is het laatste stukje op zijn plaats gevallen, ik heb mijn familie compleet. Eindelijk.
 
Lieve oom P en tante T, ik houd van jullie en ben zo blij jullie gevonden te hebben.
 
 
 
 

1 opmerking:

Elisabeth zei

Wat ontzettend leuk om je oom en zijn vrouw dankzij FB terug te vinden .Geniet ervan dat je familie nu compleet is ,echt fijn voor je .
Liefs Elisabeth