05 juli, 2013

Een heel jaar.....

Een heel jaar alweer dat jij er niet meer bent.

al 365 dagen je stem niet gehoord,
al 365 dagen je armen niet meer om mij heen,
al 365 dagen geen telefoontjes meer,
al 365 dagen niet meer naar je op visite geweest,
al 365 dagen je lach niet meer gehoord,
al 365 dagen geen raad en daad meer van je gekregen,
al 365 dagen geen steun en toeverlaat,
al 365 dagen niemand meer die me door en door aanvoeld

Al 365 dagen dat ik naar je foto kijk
en ik je zo ongelofelijk mis.
Je had gelijk, ik kan het wel alleen, zonder jouw, maar wat is het soms moeilijk.

,


Het geheim van geluk is vrijheid,
het geheim van vrijheid is moed.


4 opmerkingen:

Elisabeth zei

Wat een herkenbaar gevoel .Ik zeg altijd ,ooit word het verdriet ''zachter'' maar dat kost heel veel tijd.
Sterkte en een troostknuffel van mij.Elisabeth

Unknown zei

*knuffel*

Martine zei

Sterkte... Ik heb er vandaag ook al aan gedacht...

Jannet zei

Een jaar alweer...sterkte...