22 maart, 2013

Dag 15

Oftewel 2 weken alweer!
Vanmorgen het derde doosje met pleisters aangebroken, wat vliegt de tijd!

Het gaat nog steeds hartstikke goed hier, na die ene zware dag van vorige week vrijdag heb ik nergens meer last van gehad.
Wat was ik trots toen ik vrijdagavond naar bed ging en NIET voor de bijl was gegaan.
Nu weet ik dat het niet alleen maar makkelijk is doordat ik die pleisters gebruik én... dat ik het dus kan.

Sinds 3 dagen verwijder ik voor het slapen gaan wel de pleister voor de nacht..
Eén van de bijwerkingen was slecht slapen en nare dromen en daar had ik écht enorm veel last van.
Ik sliep zo'n 3 uurtjes per nacht en dat begon behoorlijk op te breken.
Ik durfde het eerst niet, bang dat ik één of ander "proces" zou doorbreken, maar had op gegeven moment geen keus meer, ik kon niet meer.
Ik haal hem nu een uurtje voor het slapen gaan eraf en plak 's morgens als ik wakker wordt gelijk weer een nieuwe.
En geloof het of niet..... ik slaap gelijk weer een stuk beter!

We gaan dus vrolijk verder, op naar de volgende week.


1 opmerking:

Elisabeth zei

Goed van je al twee weken zonder sigaretten!!En gewoon je eigen gevoel volgen en je ziet dat het kan.Maar wat een nare bijweringen hebben die pleisters.Misschien, lukt het zelfs wel zonder pleisters? gewoon ook eens uit proberen.En vertrouwen hebben hoor ,je kan het!!
Liefs Elisabeth