19 juni, 2012

Het werkt niet meer!

Het is zover, ik kan amper nog iets met mijn blog en zal er nu toch echt iets aan moeten gaan doen.
Ik ben niet zo van de veranderingen en ben er dan ook nog steeds niet mee aan de slag gegaan. (ook omdat ik er totáál geen verstand van heb)
Ik zal me er een beetje in moeten gaan verdiepen en dat Google-chrome moeten gaan installeren.
Alleen even niet nu, wegens privéomstandigheden kan ik me er nog niet toe zetten en vindt er de energie niet voor.
Het kan even duren, maar het kan ook volgende week gebeuren, ik laat het voor nu eventjes op zijn beloop.
Voor nu dus.... tot snel.

Sharon

3 opmerkingen:

Jannet zei

Hee Sharon, vervelend van je blog..maar dat heeft nu geen prioriteit. Denk eerst maar aan jezelf...

Martine zei

Hoi Sharon,
ik gebruik google chrome en vind dat best wel handig...
groetjes,
Martine

Inge zei

Het Sharon, je blog komt wel goed. Ik lees en bekijk je foto's altijd met veel plezier:) Denk eerst even aan jezelf, ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Liefs Inge