12 april, 2012

Rustig hier

Ja inderdaad, het is rustig hier.
Niets aan de hand, geen bijzondere reden, ik maak alleen weinig mee op het moment.
Is soms ook wel even lekker hoor, geen zorgen, geen problemen, oftewel... de weken kabbelen voort.

De beestjes zijn allemaal gezond, volgende week worden ze geënt, ben benieuwd.
Er is een nieuw vaccin, ze hoeven nu nog maar 1 x per jaar, dat scheelt een hoop gesleep en gestress. (ook voor ons)
Dille is nu uitgegroeid en ik ben heel nieuwsgierig naar zijn uiteindelijke gewicht.
Tussen hem en Puk gaat het super, wat een heerlijk stel is het toch.
Zo zie je maar weer, zo'n 6 kilo en 6 jaar verschil en het is ware liefde tussen die twee!

Buddy en Duffy doen het ook goed, ze eten goed, maken heerlijk binky's en zijn net een oud getrouwd stel met zijn ups en downs.
Ze hebben wel eens mot, ook al omdat madam last heeft van voorjaarskriebels, maar 10 minuten laten liggen ze heerlijk tegen elkaar en poetsen ze elkaar!
Het blijven af en toe gekke, onvoorspelbare dieren die konijnen .

Joris....tsja wat valt daar over te vertellen?
Zoals gewoonlijk weinig, aangezien meneertje de luiheid zelf is en voornamelijk slaapt.
We hebben hem overgezet naar andere brokken, en hij doet het er hartstikke goed op gelukkig.
Hij krijgt nu van Royal Canin de indoor 7+ brokken en hij vindt ze heerlijk.
Duur grapje, maar alleen het allerbeste voor mijn kanjer.
Het is mijn grote liefde, ik kan niet zonder hem en hij niet zonder mij, vandaar dat we er alles aan doen om hem zo gezond mogelijk te houden!

Verder heb ik gister te horen gekregen dat mijn jaarcontract omgezet wordt naar een vast contract voor onbepaalde tijd.
Hier ben ik echt heel erg blij mee en was niet van plan om er ooit nog weg te gaan.
(Stiekem wel even een traantje weg moeten pinken, zo blij was ik)

Hopelijk tot snel.
Groetjes van mij en een poot van de beestjes.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, begon ik ook al te denken hoor,zal toch niets zijn ... en gelukkig niet het geval!

Ja, onze katten zijn ook op leeftijd -bijna 12 en 9 -alhoewel soms zal je het niet zeggen,want zijn ze wakker dan laten ze het wel weten van hier zijn wij ..
Ene...gefeliciteerd !

Jannet zei

Geen nieuws is goed nieuws in dit geval ;-) Altijd fijn als het rustig is en je even geen zorgen hebt. Wel fijn die nieuwe inenting, scheelt idd een hoop stress.
Gefeliciteerd met je vaste contract!
Groetjes, Jannet.

Anoniem zei

gefeliciteerd met je vaste baan.
niet anders verwacht.
dikke zoen stella